رویدادها آرشیو خبر ها
یووه می تواند قدرت خود را حفظ کند

یووه می تواند قدرت خود را حفظ کند

هافبک سابق یووه و میلان معتقد است که بانوی پیر این سطح از امادگی و قدرت را می تواند برای چند سال آینده نیز حفظ کند. اندره آ پیرلو که همراه برخی از ستاره های سابق دنیای فوتبال در تورنمنت ویژه مبارزه با بیماری «SLA» شرکت داشت، گفت:

 

من می دانم که مجموعه یووه و مدیران این باشگاه چگونه کار می کنند و به اهدافی که دارند متمرکز می شوند، من ارزش بازیکنانی که برای این تیم بازی می کنند را می دانم و می دانم که مجموعه یووه چطور مجموعه ای ست، بنابر این برای نتایج این تیم شگفت زده نشدم. این تیم هفت سال است که به این شکل قدرتمندانه و بی رقیب پیش میرود و این روند را می تواند برای چند سال اینده نیز ادامه دهد.

 

بازیکنی که توجه پیرلو را جلب کرده

 

عملکرد و نمایش دوگلاس کاستا شدیدا توجه مرا جلب کرده، در فوتبال ایتالیا بازیکنی مانند او با کیفیت بازی اش بسیار کم هست.

 

ایا یک شبه پیرلو در تیم های فوتبال وجود دارد؟ در یووه پیانیچ خوب عمل کرد و امره جان نیز در راه امدن است.

 

پیانیچ خیلی خوب کار کرده و سال به سال در حال پیشرفت و بهتر شدن است، واقعا در این سال ها با کیفیت بسیار بالایی فوتبال بازی کرده. اما امره جان او بازیکنی با قدرت فیزیکی بالاست و این خصیصه او در زمین به خوبی دیده میشود، کمی به خدیرا شباهت دارد و در یووه مطمئنا بسیار مفید خواهد بود. اینکه شبه پیرلو باشند یا خیر را نمی دانم، حقیقتش در این مدت کمتر فوتبال می بینم. باید ببینم که در اینده چه اتفاق جذابی روی می دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: